رگ مهدی تاج پرسپولیس تهران perspolis tehtan

رگ: مهدی تاج پرسپولیس تهران perspolis tehtan mehdi taj varzeshi-Football iran

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل قطعنامه ضدفلسطینی رد شد ، شکست آمریکا در شرکت ملل

    مجمع عمومی شرکت ملل متحد پیش‌نویس قطعنامه ضدفلسطینی پیشنهادی آمریکا را رد کرد و پیش‌نویس پیشنهاد شده است از سوی ایرلند و بولیوی را با اکثریت آرا به تصویب رساند.

    قطعنامه ضدفلسطینی رد شد ، شکست آمریکا در شرکت ملل

    شکست آمریکا در شرکت ملل/ قطعنامه ضدفلسطینی رد شد

    عبارات مهم : آمریکا

    مجمع عمومی شرکت ملل متحد پیش نویس قطعنامه ضدفلسطینی پیشنهادی آمریکا را رد کرد و پیش نویس پیشنهاد شده است از سوی ایرلند و بولیوی را با اکثریت آرا به تصویب رساند.

    به گزارش ایسنا، آمریکا پیش نویس قطعنامه ای را در مجمع عمومی شرکت ملل متحد به رأی گذاشت که تلاش داشت با تصویب آن حماس را محکوم کند. این پیش نویس بر اساس مصوبه مجمع عمومی جهت تصویب به رأی موافق دوسوم اعضا نیاز داشت. بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، در جلسه رأی گیری بر سر این پیش نویس ۸۷ کشور به آن رأی مثبت دادند، ۵۷ کشور رأی منفی و ۳۳ کشور رأی ممتنع. آمریکا، رژیم صهیونیستی، استرالیا، لیبریا، جزایر مارشال و نائورو به پیش نویس این قطعنامه رأی منفی دادند.

    قطعنامه ضدفلسطینی رد شد ، شکست آمریکا در شرکت ملل

    ۲۰ دقیقه قبل از رأی گیری راجع به این پیش نویس، رأی گیری دیگری در مجمع عمومی انجام شد که عنوان آن تعیین اکثریت مورد نیاز جهت تصویب پیش نویس پیشنهادی آمریکا بود. در این رأی گیری پیشنهاد آمریکا این بود که صرف به دست آوردن اکثریت آرا جهت تصویب پیش نویس کافی خواهد بود ولی کویت پیشنهاد کرد که تصویب چنین پیش نویسی نیازمند رأی موافق دست کم دوسوم اعضا هست. در نهایت پیشنهاد کویت در رأی گیری مورد قبول واقع شد تا این پیش نویس جهت تصویب به رأی دست کم دوسوم اعضا نیاز داشته باشد.

    به دنبال ناکامی واشنگتن در تصویب پیش نویس قطعنامه ضدفلسطینی، پیش نویس دیگری با عنوان «صلح همه جانبه، عادلانه و پایدار در خاورمیانه» به رأی گذاشته شد؛ پیش نویسی که پیشنهاد آن از سوی ایرلند و بولیوی ارائه شده است بود. این پیش نویس که در آن بر ضرورت توقف اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید شده، با اکثریت چشمگیری تصویب شد: ۱۵۶ رأی موافق در برابر شش رأی مخالف و ۲۶ رأی ممتنع.

    مجمع عمومی شرکت ملل متحد پیش‌نویس قطعنامه ضدفلسطینی پیشنهادی آمریکا را رد کرد و پیش‌نویس پیشنهاد شده است از سوی ایرلند و بولیوی را با اکثریت آرا به تصویب رساند.

    نیکی هیلی، سفیر آمریکا در شرکت ملل متحد پیش از شروع رأی گیری در خصوص پیش نویس این قطعنامه مدعی شده است بود: قبل از این که مجمع عمومی بتواند از مصالحه و سازش بین فلسطینی ها و اسرائیل حمایت کند، مورد نیاز است بدون قید و شرطی «تروریسم» حماس را محکوم کند.

    هیلی تصریح کرده بود که نتیجه رأی گیری راجع به این قطعنامه در مجمع عمومی جهت آمریکا مهم است.

    سفیر آمریکا همچنین در توییتی پیش از رأی گیری نوشته بود، کشورها اکنون باید از خود بپرسند که آیا آنها علیه خشونت های حماس هستند یا از آن حمایت می کنند؟

    قطعنامه ضدفلسطینی رد شد ، شکست آمریکا در شرکت ملل

    نیکی هیلی بعد از عدم تصویب این پیش نویس گفته است: ما نمی توانیم راجع به صلح در خاورمیانه صحبت کنیم؛ مگر این که بر سر محکومیت حماس توافق داشته باشیم. شرکت ملل متحد وقت چنین اقدامی را داشت و آن را از دست داد.

    دنی دنون، سفیر رژیم صهیونیستی در شرکت ملل متحد از عدم تصویب پیش نویس قطعنامه ضدفلسطینی پیشنهادی آمریکا انتقاد کرد. او در توییتی از تلاش های نیکی هیلی جهت مطرح کردن این پیش نویس تقدیر کرده است.

    مجمع عمومی شرکت ملل متحد پیش‌نویس قطعنامه ضدفلسطینی پیشنهادی آمریکا را رد کرد و پیش‌نویس پیشنهاد شده است از سوی ایرلند و بولیوی را با اکثریت آرا به تصویب رساند.

    سامی ابو زهری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در گفت وگو با رویترز عدم تصویب طرح مورد حمایت آمریکا علیه این گروه را تاییدی بر مشروعیت حماس دانسته است.

    پیش تر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از تلاش های گسترده کشورها و طرف های متفاوت جهت مقابله با تصویب پیش نویس قطعنامه آمریکایی ارائه شده است با نشانه محکومیت این جنبش و دیگر گروه های مقاومت فلسطینی تمجید کرده بود.

    قطعنامه ضدفلسطینی رد شد ، شکست آمریکا در شرکت ملل

    فوزی برهوم، سخنگوی حماس با صدور بیانیه ای مطبوعاتی از این تلاش ها تقدیر کرد و آنها را نشانه حمایت از حقانیت آرزوی بزرگ و ملت فلسطین و دفاع از آن دانست.

    وی افزود: تمامی کارها طرف های متفاوت ملت فلسطین و نهادهای آن از جمله مراجع ذی ربط در تشکیلات خودگردان و به خاص ریاض منصور، نماینده فلسطین در شرکت ملل، ارزشمند و قابل تقدیر و نشانگر احساس مسئولیت و درک خطر چالش های پیش روی مسأله فلسطین است.

    برهوم تأکید کرد: این تلاش ها نشان می دهد که ما با وحدت خود می توانیم از حقوق ملت فلسطین دفاع کرده و ضمن مقابله با تمامی چالش ها، طرح های ارائه شده است علیه آرزوی بزرگ فلسطین را به شکست بکشانیم.

    ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نیز بر لزوم دادن رأی منفی به پیش نویس قطعنامه آمریکایی ارائه شده است علیه جنبش مقاومت اسلامی تأکید کرده بود.

    تشکیلات خودگردان اعلام کرده بود، به صورت مداوم با مجموعه عربی و اسلامی و تعدادی از کشورهای دوست فلسطین جهت خنثی سازی پیش نویس این قطعنامه آمریکایی در ارتباط است.

    ریاست تشکیلات رام الله همچنین بر لزوم دادن رأی مثبت به پیش نویس قطعنامه جداگانه ارائه شده است از سوی ایرلند تأکید کرد. این قطعنامه بر لزوم رعایت مرجعیت های بین المللی جهت دستیابی به راه حل سیاسی جامعه و عادلانه راجع به مساله فلسطین بر اساس قطعنامه های شرکت ملل تأکید دارد.

    ایرلند و بولیوی روز پنج شنبه پیش نویس قطعنامه جدیدی را به مجمع عمومی شرکت ملل متحد ارائه دادند که نقطه برابر قطعنامه آمریکاست.

    به گزارش خبرگزاری آناتولی، پیش نویس این قطعنامه ایرلندی-بولیویایی در میان خبرنگاران حاضر در مقر شرکت ملل متحد توزیع شد و مشمول بر اصلاحاتی بر پیش نویس قطعنامه آمریکایی است.

    این پیش نویس بر خلاف پیش نویس رد شده، مشمول بر توجه به حقوق فلسطین بر اساس قطعنامه های شرکت ملل از جمله قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت است که شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس شرقی را غیر قانونی دانسته بود.

    واژه های کلیدی: آمریکا | فلسطین | قطعنامه | آمریکایی | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار