رگ مهدی تاج پرسپولیس تهران perspolis tehtan

رگ: مهدی تاج پرسپولیس تهران perspolis tehtan mehdi taj varzeshi-Football iran

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی طراحی لباس فرم مدارس ، تدوین منشور حقوق والدین

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از تدوین منشور حقوق والدین خبر داد و گفت: طراحی لباس فرم مدارس امسال از سوی انجمن اولیا و مربیان طبق وظیفه

    طراحی لباس فرم مدارس ، تدوین منشور حقوق والدین

    تدوین منشور حقوق والدین/ طراحی لباس فرم مدارس

    عبارات مهم : آموزش

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از تدوین منشور حقوق والدین خبر داد و گفت: طراحی لباس فرم مدارس امسال از سوی انجمن اولیا و مربیان طبق وظیفه سند تحول انجام می شود.

    به گزارش ایسنا، نورعلی عباسپور در نشستی خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تنوع فعالیتی زیادی در انجمن اولیا و مربیان داریم، گفت: ۲۶ میلیون جمعیت خانواده جامعه نشانه ما هستند.

    وی افزود: در حوزه انجمن با ایرادات و آسیب هایی مواجهیم. مبنای برنامه ریزی و سیاست گذاری ما سند تحول بنیادین است و عمده حوزه کاری ما در زیر نظام مدیریت و راهبری سند تحول قرار دارد. در سند بر واقعی کردن همکاری والدین در نظام اموزش و تربیت تاکید شده است است و معمولا یکی از ایراداتی که به انجمن وارد می کنند همین است که ممکن است ورود و گزینش بعضی افراد صوری بوده و واقعی نباشد.

    طراحی لباس فرم مدارس ، تدوین منشور حقوق والدین

    عباسپور با بیان اینکه قصد داریم انتخابات انجمن را الکترونیکی در 5000 مدرسه برگزار کنیم و به تدریج آن را تعمیم دهیم، از تدوین منشور حقوق والدین خبر داد و گفت: والدین حقوقی دارند که باید فضایی در مدرسه ایجاد کنیم تا والدین در مدرسه همکاری کرده و این حقوق استیفا شود.

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بدون حضور والدین، امور مدرسه ابتر می ماند، گفت: در سند تحول تاکید شده است بخشی از فعالیت های مدرسه را به خانواده ها که صاحبان مهم دانش آموزان هستند، واگذار کنیم. اگر این اتفاق بیافتد امر اموزش و تربیت بهتر صورت می گیرد.

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از تدوین منشور حقوق والدین خبر داد و گفت: طراحی لباس فرم مدارس امسال از سوی انجمن اولیا و مربیان طبق وظیفه

    وی راجع به سرویس مدارس گفت: تصمیم گیری، راهبری و ساماندهی سرویس مدارس بر عهده سه وزارتخانه آموزش و پرورش، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی هست. سال گذشته جلساتی برگزار و دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی اصلاح شد. قرار است نشست کارگروه ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان هر ماه برگزار شود تا پرسشها این حوزه مرتفع شوند.

    عباسپور ادامه داد: مقرر شده است با توجه به اهداف و ماموریت های هر دستگاه تقسیم کار صورت گیرد. به عنوان نمونه تامین خودرو، بیمه و… جزو وظایف ذاتی شهرداری و وزارت راه هست. شهرداری ها موظف به طراحی سامانه ای شده است بودند که این کار انجام شده است و ما در حال بررسی آن هستیم.

    وی با بیان اینکه این سامانه سال گذشته در قزوین به طور آزمایشی اجرا شد و اشتباهات اندکی داشت که اصلاح شد، اظهار کرد: در هفته آینده استان ها میزبان شرکت شهرداری ها جهت ارائه برنامه های آموزشی هستند.

    طراحی لباس فرم مدارس ، تدوین منشور حقوق والدین

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: در این دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش به عنوان کارفرما و وزارت راه و شهرداری به عنوان پیمانکار مسوولیت سرویس مدارس را بر عهده دارند.

    وی تامین خودروی استاندارد جهت سرویس مدارس را از جمله اولویت های کارگروه ماده ۱۹ دانست و گفت: معرفی شرکت های پیمانکار از سوی شهرداری صورت می گیرد و آموزش و پرورش باید آن را تایید کند. ما شرکت هایی که خانواده ها بالاترین رضایت را از آنها داشته باشند در اولویت عقد قرارداد قرار می دهیم.

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از تدوین منشور حقوق والدین خبر داد و گفت: طراحی لباس فرم مدارس امسال از سوی انجمن اولیا و مربیان طبق وظیفه

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظارت بر سرویس مدارس را انجام می دهیم، گفت: در دستورالعمل شرایط رانندگان به طور کامل قید شده است که داشتن ۲۳ سال تمام، عدم مبتلا شدن به بیماری مسری، نداشتن سوء پیشینه، تاهل و… از این جمله هست. همچنین در دستورالعمل آمده سرویس هایی چون ون و مینی بوس که بالای چهار نفر ظرفیت دارند باید مراقب داشته باشند.

    عباسپور راجع به لباس فرم دانش آموزان گفت: یکی از ایراداتی که در سطح مدارس وارد می شود، همین لباس فرم هست. ما بخشنامه ای سراسری که به خانواده ها تحمیل کند حتما باید لباس فرم خاص ای جهت دانش آموز تهیه کنند را نداریم. اینها اموری بر عهده خود خانواده است و معمولا انجمن های اولیا و مربیان این کار را انجام می دهند و انجمن مدارس نظر اولیا را اخذ و تصمیم می گیرند چه نوع پوششی را با رعایت شاخص های مربوط تهیه کنند.

    طراحی لباس فرم مدارس ، تدوین منشور حقوق والدین

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان ادامه داد: طراحی الگوی پوششی متناسب با فرهنگ کشور در سال ۹۷ بر عهده انجمن اولیا و مربیان گذاشته شده است هست. بحث پوشش در زیر نظام مدیریت و راهبری سند تحول بازبینی قوانین جهت استفاده از طرح های یکسان یا متنوع با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور و مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی آمده است که طراحی چارچوب آن به ما واگذار شده است هست.

    وی به برگزاری دوره های آموزشی والدین جهت تمام مقاطع تحصیلی اشاره کرد و گفت: دوره ها از شهریور شروع می شود و تا اسفند ادامه دارد. دوره ها غیرحضوری از طریق تلویزیون تعاملی برگزار می شود، البته دوره های حضوری هم آینده نگری شده است است.

    عباسپور اضافه کرد: سال قبل ۱۳۰۰ نفر جذب مدرس خانواده داشتیم و امسال هزار نفر دیگر جذب می کنیم. بتدریج کمبودهایی که در حوزه مدرس خانواده داریم برطرف خواهیم کرد. حتما باید مدرسین خانواده گواهی انجمن اولیا را داشته باشند. سال تحصیلی گذشته با همکاری قوه قضائیه برنامه ای اجرا و ۲۳ مهارت جهت پیشگیری از آسیب ها طراحی کردیم و دوره آموزشی جهت مدرسین استانی برگزار شد. قرار است امسال این دوره ها در مدارس هم اجرا شود.

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال قبل ۲۰ مرکز مشاوره تازه راه اندازی کردیم، گفت: ۳۰ درخواست تازه جهت راه اندازی مراکز در سال تازه داریم. همچنین به دنبال درجه بندی و برطرف پرسشها مراکز مشاوره در سال تازه هستیم.

    وی افزود: اکنون ۳۲۵ مرکز مشاوره داریم و آن دسته از مراکز که امسال امتیازات مورد نیاز را در قالب بررسی و رتبه بندی ها بدست نیاورند، غیرفعال و تعطیل می کنیم و ادامه کارشان منوط به بدست آوردن شاخص های مورد نیاز می شود.

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش راجع به گرانی سرویس مدارس، گفت: اکنون حدود ۵۰ درصد همین سرویس هایی که داریم، حمل و نقل به وسیله آزادبرها صورت می گیرد. هرچند توصیه می کنیم خانواده ها از سرویس های مورد تایید استفاده کنند.

    عباسپور راجع به راه اندازی جی پی اس بر روی سرویس مدارس گفت: اکنون جی پی اس گران هست، البته سال قبل در بعضی استان ها راه اندازی جی پی اس انجام شد. جهت امسال در سامانه سرویس مدارس، اپلیکیشن بصرفه ای طراحی شده است است و دستور اکید وزیر این است که همه سرویس مدارس باید این اپلیکیشن را داشته باشند تا خانواده مسیر رفت و برگشت فرزندشان را رصد کنند. تاکید اضطراری روی راه اندازی جی پی اس نداریم.

    وی راجع به کمک های مالی جمع آوری شده است از سوی خانواده ها گفت: همکاری ها دو نوع مالی مستقیم و استفاده از تخصص و مهارت های والدین در مدارس هست. از سال قبل خوشبختانه بخش مربوط به همکاری مهارت ها و تخصص ها در حال پیشی گرفتن از کمک های مستقیم مالی هست.

    عباسپور افزود: سال گذشته ۳۴۱ میلیارد تومان کمک های مالی والدین را داشتیم و معادل ریالی همکاری های مهارتی و تخصصی ۴۰۰ میلیارد تومان است و زیاد کردن ۱۰ درصدی داشته هست.

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش راجع به شمار دانش آموزانی که از سرویس مدارس استفاده می کنند عنوان کرد: سال گذشته یک میلیون و 300 هزار دانش آموز در مناطق شهری و 400 هزار دانش آموز روستایی از سرویس مدارس استفاده کردند. آمار امسال هم بعد از تکمیل عضویت ها و در شهریور مشخص می شود.

    وی راجع به روند نظارت بر سرویس مدارس گفت: در این باره از تجارب استان ها و اولیا استفاده می کنیم . براین اساس امسال نظارت های میدانی و آنلاین با قوت بیشتری دنبال می شود.

    به گفته مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، امسال پیمانکاران کار نظارت را انجام نمی دهند و بر عهده آموزش و پرورش است.

    عباسپور راجع به هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان افغان که تمکن مالی ندارند گفت: این دانش آموزان همانند سایر دانش آموزان ایرانی هستند و قانونی جداگانه جهت آنها آینده نگری نشده هست. یارانه مربوط به ایاب و ذهاب مربوط به مدارس روستایی است.

    واژه های کلیدی: آموزش | انجمن | والدین | آموزشی | والدین | خانواده | وزارت کشور | سرویس مدارس


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار